کاربرد های سامانه پیامک برای آژانس املاک |
گروه مشاوره و فروش املاک متشکل از افرادي تحصيلکرده و حرفه اي اند که مشتريان را با راهنمايي هاي ارزشمند خود در مواقع غالباً حساس و پيچيده طي فرآيند خريد و يا فروش يک ملک ياري مي رسانند.
بخش مشاوره و فروش ، نقشی بسيار مهم در گروه معاملات املاک بر عهده دارد. معرفی املاک منتخب به خريداران ، جذب مشتريان جدید ، کمک به ايجاد تفاهم بين خريداران و فروشندگان و ارائه راهنمايي هاي موثر به خريداران جهت انتخاب ملک مورد نظر و حمايت از حقوق خريدار و فروشنده ازجمله اين وظايف مهم میباشد .
مشاوران مي توانند با استفاده از ابزارهاي حرفه اي و قدرتمندي که در اختيار آنان قرار مي گيرد مشتريان را جلب کنند که برخي از اين ابزارها بشرح زير است :
- جلب مشتري از طريق بانک اطلاعات املاک
- جلب مشتري با استفاده از وب سايت
- جلب مشتري با استفاده از شیوه های نوین تبلیغاتی از جمله پیامک های مشاوره ای
تکنیک های مشتری مداری پیامکی آژانس های املاک :
1- انتشار اخبار قیمت املاک
2- گزارش ملک جدید در زمینه خواست مشتری و ارسال پیامک به وی
3- هماهنگی های لازم با خریدار و فروشنده به جهت صرفه جویی در هزینه های مربوط به تماسها.
4- ارسال درخواست خریدار و اعلام ملک موجود با مشخصات ارائه شده از جانب مشتری به صورت خودکار
5- ارسال پيام تبريک و تهنيت مناسبت ها